9.2.11

LOOK WHAT WE BOUGHT!!!

Bu hafta sonu kucuk kiz kardesimin nisani var...nasilda buyudun? ne cabuk buyudun?...Aslinda cok mutluyum ama bir o kadarda huzunlu.Nisan evde oldugu icin abartili birsey almak istemedim..iste kendime ve Rozerin icin aldiklarim..nasil arkadaslar???

My youngest sister is getting engaged this weekend...I am very happy for her but feel very emotional at the same time..We will be celebrating the engagement at home...Here's what I have bought myself and Rozerin...Do you like it???


Elbiseyi gorur gormez aldim, zaten genelde fazla aramam, hemen istedigimi bulur cikarim...oncedende soyle birsey istiyorum felanda demem, gider bakarim, denerim, begenirsem, uzerimde guzel duruyorsa alir cikarim...

I bought this dress from Oasis...loved it the minute I saw it I knew I had to buy it..so I did...I usually don't look much, always find what I want and just buy it.  I don't think about what I need before hand, I'll go to the shops, look at few dresses, try it on and if it looks nice on me I'll buy it....


Bu elbiseyi Rozerin icin aldim...
This dress is for Rozerin, bought it from Marks and Spencers.  She looked gorgeous in it...

Gitmisken bunlarida aldim kendime...Bu beyaz hirkayi cok begendim, pahaliydi ama yinede aldim....ve bu guzel tokayi aldim...
I have also bought these for myself...loved the hair clip...can't wait to put it on...

7 comments:

  1. elbisen çok şık :)
    ama bence Rozeri'ninki daha güzel annesi :)
    iyi günlerde kullanın

    ReplyDelete
  2. That's all cute :) harikalar :) güle güle giyinin :) kocaman sevgiler :)

    ReplyDelete
  3. elif-kayra :-) cok tesekkur ederim..evet kiziminki daha guzel..sevgiler..

    Maya'nin Cicileri :-) Thankyou :)..tesekkur ederim...bendenden kocaman sevgiler..

    ReplyDelete
  4. ayyy gülten mi nişanlanıyor.bak kaptılar güzel kızı görüyomusun:)Allah tamamını erdirsin.hayırlı olsun.

    ReplyDelete
  5. Kardeşinin mutluluğu tamamına ersin İnşallah, aldıkların çok güzel güle güle kullanın...

    ReplyDelete
  6. SerpiL :-) sorma sekerim ne kaptilar hemde...amin canim...darisi Serap'a insallah...optum..

    ReplyDelete
  7. annelili :- ) cok tesekkur ederim canim...amin insallah...optum..

    ReplyDelete

Soyle bacim...icinden gelenleri yaz paylas benimle...:))))